Incredible India Part II - Reisverslagen van Susanne de Zwart - WaarBenJij.nu Incredible India Part II - Reisverslagen van Susanne de Zwart - WaarBenJij.nu

Incredible India Part II

Ik ga weer terug! Ditmaal niet als student, maar als "project manager", ahum. Voor (om te beginnen) verruil ik Delft weer 6 maanden voor Ahmedabad om daar te gaan werken in een architecten/databureau. Aangezien het me de vorige keer goed bevallen was mijn belevingen op deze manier met jullie te delen, ga ik in Part II een nieuwe poging wagen!

Recente Reisverslagen:

26 December 2015

De grote Suus is in India Kersteditie

12 Oktober 2015

Twee en nog meer werelden

25 Augustus 2015

Monsoon!

12 Juli 2015

Social Experiments

06 Juni 2015

Hot in the City
Susanne

Ik ga weer terug! Ditmaal niet als student, maar als "project manager", ahum. Voor (om te beginnen) verruil ik Delft weer 6 maanden voor Ahmedabad om daar te gaan werken in een architecten/databureau. Aangezien het me de vorige keer goed bevallen was mijn belevingen op deze manier met jullie te delen, ga ik in Part II een nieuwe poging wagen!

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24225

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 14 Maart 2015

Incredible India Part II

20 December 2011 - 20 Juni 2012

Incredible India

Landen bezocht: