Incredible India - Reisverslagen van Susanne de Zwart - WaarBenJij.nu Incredible India - Reisverslagen van Susanne de Zwart - WaarBenJij.nu

Incredible India

Voor een half jaar verruil ik Delft voor Ahmedabad en ga ik daar bouwkunde studeren!
Na mijn schoolperiode (halverwege mei) vlieg ik naar het zuiden van India om vandaaruit samen met een vriendin, Esther, langs de westkust naar het noorden te trekken. Mijn reis eindigt met de "golden triangle" (Delhi, Agra met Taj Mahal en Jaipur) die ik samen met mijn ouders ga afleggen.
Op deze site ga ik mijn avonturen met jullie delen. 20 december vertrek ik en 20 juni hoop ik weer heelhuids in Nederland terug te zijn.
Ik zou zeggen, geniet van de verhalen, en laat jullie reacties achter!

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2012

Aan alles komt een eind...

06 Juni 2012

Zonnig Zuiden deel 2

23 Mei 2012

Zonnig zuiden deel 1

13 Mei 2012

De grote update

23 April 2012

Birthday on the beach
Susanne

Ik ga weer terug! Ditmaal niet als student, maar als "project manager", ahum. Voor (om te beginnen) verruil ik Delft weer 6 maanden voor Ahmedabad om daar te gaan werken in een architecten/databureau. Aangezien het me de vorige keer goed bevallen was mijn belevingen op deze manier met jullie te delen, ga ik in Part II een nieuwe poging wagen!

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24227

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 14 Maart 2015

Incredible India Part II

20 December 2011 - 20 Juni 2012

Incredible India

Landen bezocht: