Foto#s - Reisverslag uit Ahmedabad, India van Susanne de Zwart - WaarBenJij.nu Foto#s - Reisverslag uit Ahmedabad, India van Susanne de Zwart - WaarBenJij.nu

Foto#s

Door: suusisinindia

Blijf op de hoogte en volg Susanne

26 December 2011 | India, Ahmedabad

Poging om foto's te uploaden, even kijken of het werkt...ja gelukt! Zit weer niet op de ideale pc, dit keer de macbook van mn huisgenootje, duits, dat wil zeggen dat ten eerste ik niet met een mac om kan gaan (zoals enkelen van jullie weten) en ten tweede dat de z en de y op het toestenbord zijn omgedraaid, dus de trend van de tzpfouten wordt voortgezet! (en die fout deed ik expres, om jullie even te laten wennen ;) )

Heb ondertussen de stad grondig verkend. Ahmedabad is van oudsher een stad die door moslims werd overheersd, dus heel veel mooie moskeeen waarvan in het mapje fotos (klik linksboven op 'fotos') een kleine selectie. De moskeeen zijn trouwens voor het grootste deel gemaakt van gesloopte hindutempels, aardig waren ze niet hoor, die moslims...

Verder een foto van een stepwell, een soort rituele route naar een waterbron. Een heel lange trap diep de aarde in, verfraaid met heeeeel veel yuilen van prachtig beeldhouwwerk.

Tot slot een mooi familieportret, wat denken jullie, wie lijkt er het meest op mij?
Dit is trouwens de eerste van enkele fotosessies. Ik kreeg yelfs ineens zomaar een kind in mn schoot gegooid yonder dat ik het doorhad. Papa wilde een foto, kindje geloof ik niet zo. Laatste verviel in extase denk ik toen hij bij mij op schoot zat want hij voelde aan als een zak meel en ik moest moeite doen om m rechtop te houden. De grap was achteraf dat het kind helemaal niet op de foto stond. Papa liet vol trots de gemaakte foto zien waarop alleen mijn gezicht stond, haha...

Dit over de foto's, een verslag volgt volgende week wel weer een keertje denk ik, het moet wel leuk blijven he? Groetjes!

  • 26 December 2011 - 14:53

    Kevin:

    Dat klinkt als een mooie eerste kennismaking, met een aantal mooie foto's! Ben zeer benieuwd wat je daar verder nog allemaal zult zien en meemaken :)

  • 26 December 2011 - 14:54

    Monique:

    Hey Susanne,

    Wat een verhalen al! Erg vermakelijk om te lezen. Je bent al flink op ontdekkingstocht geweest.
    Vanuit deze kant van de aardbol wens ik je nog een fijne tweede kerstdag! (En, nog naar het strand, "gewoon omdat het kan", of is dat plan toch afgeblazen?)
    Heel veel plezier nog en succes met je computers...
    Groetjes, Mark Monique Sjors & Freek

  • 26 December 2011 - 15:06

    Je Broer:

    He Zus!

    We hebben hier met de hele familie foto's gekeken.
    Je ziet er echt leuk uit tussen die kinderen!

    Nog bedankt voor de leuke cadeautjes!
    Heb jij ook een leuke kerst gehad?

    Nu nog veel meer foto's uploaden hè.

    groetjes!
    De hele familie.

  • 26 December 2011 - 17:31

    Esther:

    Hee suus,

    Erg leuk om je verhaaltjes te lezen, ik kijk nu al uit naar ons tripje! Hoe was je kerst daar, behalve heel anders natuurlijk? Ik kijk uit naar een volgend verhaaltje! Dikke kus

  • 26 December 2011 - 18:03

    Neef Peter :

    Hoi Susanne,
    Geweldig om te lezen, geniet ervan!

    Groet, Peter

  • 26 December 2011 - 21:59

    Loes:

    He Susanne,

    Dat ziet er goed uit! Toch maar je fototoestel ter hand genomen. At s maar goed ook, wantis de moeite! Geniet ervan.

    Gr. Loes

    Ps danielle, nu helaas niet als eerste ;)

  • 27 December 2011 - 08:31

    Marian:

    Hoi Susanne,
    ik zit met Isa achter de computer te genieten bij het lezen van jouw mooie verhalen! Wat een mooie foto's trouwens, je zult je ogen wel uit kijken of niet? En de bewoners ook naar jou natuurlijk ja. Hopelijk heb je ook een fijne kerst gehad. Wij hebben 1e kerstdag gegourmet en 2e kerstdag heb ik gekookt voor ons Monique + fam. Het lijkt me voor jou super moeilijk om iedereen te moeten missen, maar natuurlijk beleef je daar ook ontzettend mooie avonturen!
    Maak er een ongelofelijke reis van, geniet van elk moment en we blijven je volgen!
    Groetjes, Marcel - Marian - Isa & ..?..

  • 27 December 2011 - 18:27

    Paoteke:

    Hoi Susanne

    Hier een kleine reactie op het familieportret. Waarschijnlijk hebben ze het donkere haar van DE ZWART.
    Verder zie ik geen gelijkenissen met jou.
    Ik vind wel dat je ze vlug op elkaar hebt.
    Is dat voor de oude dags voorziening?
    Stuur met de volgende mail een foto van de papa mee!!!!

    Lieve groetjes en een dikke x van ons.
    Houdoe

  • 28 December 2011 - 16:03

    Nicki:

    Hee Susanne

    Hoe is het? Geen cultuurshock? en een leuke kerst gehad? Het ziet er in ieder geval allemaal erg mooi uit! Heel veel plezier en succes en je weet het he...ik heb respect voor je ;)

    Groetjes Nicki

  • 01 Januari 2012 - 16:37

    Tante Miek:

    Hallo susanne

    Wij willen je op de eerste plaats een gelukkig nieuwjaar wensen!!!
    Wat een prachtige foto's.Vooral die van jou met de kinderen,toch uniek dat je zo'n bekijks hebt.Lijkt me op den duur ook wel te gaan vervelen.
    Groetjes lieve meid en we kijken uit naar je volgende verslag.
    Dikke kus oom Piet tante Miekxx

  • 04 Januari 2012 - 09:23

    Steffie:

    Heej Susanne!

    Ik zie dat je al mooie dingen hebt gezien in India!
    Veel plezier nog daar en we zullen maar even wachten met een V6A-uitje te plannen tot je terug bent;)

    X

  • 05 Januari 2012 - 08:48

    Raoul:

    Hoi Susanne,

    Leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt. Alsnog de beste wensen voor 2012!

    De buren.

  • 08 Januari 2012 - 14:54

    Monique:

    Hey Susanne,

    Nog de beste wensen voor 2012. Maak er wat van! Maar met zo'n start van het jaar zal dat vast wel lukken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Ik ga weer terug! Ditmaal niet als student, maar als "project manager", ahum. Voor (om te beginnen) verruil ik Delft weer 6 maanden voor Ahmedabad om daar te gaan werken in een architecten/databureau. Aangezien het me de vorige keer goed bevallen was mijn belevingen op deze manier met jullie te delen, ga ik in Part II een nieuwe poging wagen!

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 24233

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 14 Maart 2015

Incredible India Part II

20 December 2011 - 20 Juni 2012

Incredible India

Landen bezocht: